Romaqua Group devine un Superbrand de Top în Lumea Afacerilor!

B.M.
Moderator B.M.
4 Min Citire
Sursa foto: The Entertainment Photo

Romaqua Group devine un Superbrand de Top în Lumea Afacerilor!

Romaqua Group a obținut statutul de Business Superbrand în urma voturilor Consiliului Superbrands, format din 30 de specialiști, care au selectat brandurile eligibile dintr-o listă de 698 de branduri din 30 de categorii de business. Criteriile de evaluare au inclus calitate, încredere, diferențiere pe piață și ESG.

„Suntem foarte bucuroși și mândri că atât brandurile din portofoliul Romaqua Group sunt premiate și primesc recunoașteri, cât și compania care le are în grijă. În ciuda constantelor provocări din mediul de business, compania este pe un trend ascendent, iar premisele arată că acesta va continua și în perioada următoare”, a declarat Mihaela Drăghici, director PR Romaqua Group.

Anul 2024 a fost unul favorabil pentru Romaqua Group, în care s-au atins obiectivele stabilite, în ciuda dificultăților cu care s-a confruntat mediul de afaceri. Cifra de afaceri a crescut ușor cu 7%, în principal datorită rezultatelor pozitive din piață. Atât piața apelor minerale, cât și cea a băuturilor răcoritoare și berii au înregistrat creșteri.

În contextul creșterii prețurilor, care au afectat puterea de cumpărare a consumatorilor, este remarcabil că Romaqua Group a reușit să mențină un trend ascendent. Compania a absorbit parțial creșterea prețurilor materiilor prime și utilităților, astfel încât consumatorii să fie cât mai puțin afectați. Totodată, anul 2024 a marcat introducerea taxei SGR, impunând un efort suplimentar consumatorilor prin costul de 0.5 lei/unitate și disconfortul returnării ambalajelor. Romaqua Group s-a aliniat efortului colectiv pentru protejarea mediului.

- Publicitate -
Ad Image

În piața apelor minerale, s-a evidențiat o creștere a volumelor de apă minerală carbogazoasă, cu creșteri cel puțin la nivelul pieței globale. Evenimentele estivale au contribuit la o revenire a pieței berii, românii demonstrând, în ultimii 20 de ani, că sunt consumatori pasionați de bere.

Pentru anul 2025, Romaqua Group își propune consolidarea creșterilor de piață, continuarea investițiilor în capacități de producție noi și în domeniul protejării mediului, inclusiv prin producția mai mare de energie alternativă și acțiuni de protejare a zonelor de exploatare.

Principalele provocări pentru companie în acest an includ adaptabilitatea la schimbările neprevăzute cauzate de incertitudinile politice și sociale din România, precum și securizarea informațiilor și datelor în contextul riscurilor informatice în creștere.

Investițiile în cadrul fabricilor din Sebeș și Borsec continuă, fiind derulate proiecte de investiții în capacități logistice și de producție de peste 20 milioane de euro, în parteneriat cu BT. Romaqua Group are peste 2.250 de angajați repartizați în 7 fabrici situate în Borsec, București, Bușteni, Sebeș, și Stânceni, și deține mărci puternice precum apele minerale naturale Borsec și Stânceni, apa minerală naturală oligominerală Aquatique, băuturile răcoritoare Giusto, Giusto Natura și berile Albacher, Dorfer.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *